torstai 16. maaliskuuta 2017

Bâle et le carnaval

Coucou!

Taas on kulunut liikaa aikaa, ja siispä on ehtinyt tapahtua aika paljon. Kävin Olivian luona Baselissa ja ehdittiin käydä Saksaan ostoksille (ja kebabille, siis mun elämän eka oikee kebab!!😆) ja illalla käytiin Ranskassa syömässä intialaisessa ravintolassa!

The first kebab! ( I had never ate real kebab before)// mun elämän eka kunnon kebab!😛😛

So cool... Basel
Tosiaan meijän venähtäneen Saksan shoppailureissun (ostin vaan pari paitaa ja herkkuja😆) takia missattiin karnevaalit ja kun saavuttiin paikalle, joka puolella oli vaan kauheesti confettia. No, oli siellä sentään ihmisiäkin (pukeutuneita tietysti) ja karnevaalimusiikkia.
This is what you see after Carnaval...// tätä näät karnevaalin jälkeen joka puolella... confetti❤

Olin siis Olivian luona yötä ja sunnuntaina palasin kotiin. Tai oikeastaan jäin suoraan kaupungille, koska siellä oli ISO karnevaali kulkue. Vanhaan kaupunkiin eli siis sinne varsinaiselle alueelle oli maksu 10fr. Päätin siis, että koska olin jo melki tunnin "myöhässä", etten maksa, vaan jään katteleen kauempaa. Näin siis aika hyvin kauempaakin ja musiikki kuulu ihan tosi hyvin!
Little brekkie❤❤ waffles, long time no see// sain aamupalaks vohveleita!! Pitkästä aikaa❤

And for this kinda photos I almost missed my train😅// melkein myöhästyin junasta meijän kuvien takia😅


If you can see, there was so much people.// Ei ehkä näy kovin hyvin, mutta tuolla on paljon ihmisiä☺ so Carnaval

Olinkin jo aiemmin suunnitellut, että meen katsomaan "Lasten karnevaalia" eli pienempää paraatia. (Joka oli siis ilmanen) Lähdin auringon paistaessa kotoa, mutta tietenkin just, kun saavuin paraatipaikalle (siis paraatipaikalle paraatipaikalle😆😆), niin alkoi sataa. Niin ja sitten alkoi tulla rakeita ja lopulta oikeen märkää lunta. ->> Tuli kylmä ja kuten kaikki muutkin, olin läpimärkä. (Oikeestihan siis lähestulkoon kaikki lähti pois paikalta jo alussa, kun jyrähteli pariin kertaan☺☺)

The little Carnaval // se pikkunen karnevaali

Carnaval 
Confetti

Tässä kohtaa oli toooooosi kylmä ja olin iiiiihan märkä ihan kokonaan (vaikka takin pitäs olla jokseenkin vedenpitävä). Ja repullakin meni sellatteet pari päivää kuivua...
So good weather🙃// niin hyvä ilma🙃
Tää oli tällänen pikapostaus mun karnevaalikokemuksista, mutta pian kirjoittelen mun tän hetken kuulumisia ja mitä kaikkee muuta ehdin tehdä loman aikana! 
Stay tuned, because soon I'm gonna write about my holidays and what else has happened! 

À plus!!❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vaan kommentteja kehiin!